Training Klantgericht werken en doen

Info en inschrijven

Klantgerichte medewerkers onderscheiden zich door proactief mee te denken met de klant. Door in te spelen op de behoeftes van de klant, kan de dienstverlening geoptimaliseerd worden. Met deze training leer je als medewerker wat het belang is van klantgericht werken en hoe je dit het beste kunt toepassen tijdens je dagelijkse werkzaamheden.

Inschrijven Training klantgericht werken en doen

Klantgerichte medewerkers onderscheiden zich door proactief mee te denken met de klant. Door in te spelen op de behoeftes van de klant, kan de dienstverlening geoptimaliseerd worden. Met deze training leer je als medewerker wat het belang is van klantgericht werken en hoe je dit het beste kunt toepassen tijdens je dagelijkse werkzaamheden.

Doelgroep

De training Klantgericht werken en doen is gemaakt voor medewerkers die in hun werk dagelijks contact hebben met klanten, maar niet direct met de focus op verkoopactiviteiten. Bijvoorbeeld medewerkers in de binnendienst, secretariaat, administratie, facilitair, chauffeurs en monteurs. Ook is deze training geschikt voor mensen die zich willen omscholen of extra vaardigheden willen leren. De training zal jou versterken in je huidige werk of je voorbereiden op een nieuwe werkkring.

Resultaat

Na de training Klantgericht werken en doen:

  • Ken je het belang van klantgerichtheid en service.
  • Leer je om vanuit klantperspectief te denken.
  • Leer je om in te spelen op de behoeftes van de klant.
  • Weet je wat het belang is van goede service.

Inhoud

De volgende onderwerpen zullen aan bod komen tijdens de training:

  • Beeldvorming in de organisatie over klanten.
  • Klantgerichte houding.
  • Verbale en non-verbale communicatie.
  • Vakdeskundigheid inzetten.
  • Inleven in de beleving en behoeften van de klant.
  • Omgaan met klachten, emoties en gevoeligheden.
  • Wat gaan we in de praktijk anders doen?

Extra Informatie

Onze aanpak

Volgens ons leer je niet alleen in een lokaal. Wij vinden het belangrijk dat de training interactief, praktijkgericht en persoonlijk is. Daarom zal je gelijk na inschrijving bij de training online aan de slag gaan met voorbereidingsopdrachten. Je kunt tot twaalf maanden na het aflopen van de training contact onderhouden met de trainer en de andere deelnemers, om het geleerde te waarborgen.

Certificaat

Indien je de gehele cursus hebt gevolgd, ontvang je een certificaat.

Wie is mijn trainer?

Wij werken uitsluitend met specialisten met veel praktijkervaring en vakkennis. Je zult met veel plezier van de enthousiaste en inspirerende trainers leren.

Altijd-door garantie

Wanneer het minimumaantal deelnemers bereikt is, gaat de training Klantgericht werken en doen gegarandeerd door. Dit zal klassikaal zijn als het kan en online als het moet. Wij hebben een aanpak ontwikkeld voor onze cursussen die door onze deelnemers wordt gewaardeerd. Wij kunnen je dan ook garanderen dat de trainingen hoe dan ook altijd doorgaan.

Niet gevonden waar je naar op zoek bent?

Of heb je liever persoonlijk contact?

Chantal, Edwin & Monique
Wij zijn er voor al je vragen!